S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Will you follow me one last time?

 
 
Har haft extremt mycket att göra under senaste tiden och ska nu utomlands, till Menorca, Spanien, i en vecka med min egen och min bästa väns familj. Ska bli väldigt kul, men det känns också lite stressande eftersom det känns som om jag har så mycket kvar att göra och lovet är ju slut om precis två veckor!
 
Tänkte ta tankarna från stressen och bjuda på den första trailern för den sista Hobbit filmen The Hobbit: The Battle of the Five Armies. Allt ser helt fantastiskt ut och jag vet att filmen kommer vara grym. Har väntat så länge, och det är fortfarande nästan ett halvår kvar! Den enda trösten är att jag väntat mer än halva tiden i alla fall... Det kommer bli så sorgligt när det är över... Men det pratar vi mer om när det händer! Jag kan titta på den här om och om igen utan att tröttna och jag är fortfarande lika excited varje gång. Att de dessutom hade Pippins sång med var klockrent, de kunde inte ha valt något bättre. TAGGA DECEMBER
 
Ha det så bra så hörs vi igen när jag kommer hem från Spanien!

Nelly
09 Augusti, 2014 - 02:38 / BLOGG: http://justanothermortal.blogg.se/

Trailern är grym, kan knappt vänta att få se filmen! :)
Oh, så härligt med en Spanienresa, hoppas att ni får det riktigt trevligt ^^

Emma / Capture every moment
11 Augusti, 2014 - 02:38 / BLOGG: http://eemmass.webblogg.se

Hej hej! Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte har svarat på din kommentar tidigare! Har varit så stressad, haft fullt upp, hjälpt min mor med komplikationer av tre ryggoperationer. Men nu är jag tillbaka och kommer att svara på din kommentar. :) och kanske du vill fortsätta skriva? :)

Allt bra med dig?

Kram!
Emma - eemmass.webblogg.se

Svar: Det är lugnt, förstår verkligen att du varit busy! ^^
Allt är bara bra med mig, sörjer lite för att skolan börjat o så men annars är det nice. Själv då? ^^
Maja Kron


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: