S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Of all the things I still remember summer's never looked the same. The years go by and time just seems to fly, but the memories remain

 
Nu var det väldigt länge sedan jag gjorde ett inlägg, så tyckte verkligen det var dags nu! Sedan sist har det inte hänt så mycket, förutom att jag var och campade på Fårö med ett par vänner från måndag-fredag tidigare under veckan. Vi hade riktigt kul, och det jobbigaste var väl att släpa väskor på dit och hemresan. Allt gick helt perfekt, det blev en massa sol, bad och skratt... ända fram till hemresan. 
 
Det första som hände var att en traktor började brinna mitt på vägen när vi skulle köra förbi i taxin, och precis när vi kom dit skedde en liten explosion i bensintanken eller något liknande, så vi fick åka en liten omväg runt på Fårö istället. Klagar dock inte riktigt över det, var kul att få se mer av ön. 
Sedan efter färjan blev det första tåget inställt, så vi trängde oss in på en buss någon hållplats och tog tåget därifrån. Efter det upptäcker vi att även nästa tåg blivit inställt och vi måste ta ännu en buss till en annan tågstation, där tåget sedan blir lite försenat. När vi äntligen sitter på det sista tåget hem sker det en olycka även där med en tjej som sitter några säten ifrån oss. 
 
Det var helt enkelt en ganska kaosartad hemresa, och det är inte svårt att tänka ut att jag var extremt trött när jag kom hem då vi började resan runt 8 på morgonen och kom hem runt halv nio på kvällen. 
 
Imorgon ska jag åka till stugan och vara där i en vecka för att sola och bada lite mer om vädret tillåter, dock utan internet, så det blir en hel massa läsning istället! Ska bli skönt att komma dit ett tag, har inte alls varit där särskilt mycket den här sommaren och har börjat sakna det lite. 
 
Vi hörs när jag kommer hem igen! 
 
 
 
 
 

Ida - foto & häst
20 Juli, 2014 - 21:22 / BLOGG: http://prinsesc.blogg.se/

åh vilken resa! förstår att du är trött haha :'D
sv; tusen tack ❤
JAAAAA!! *brofist* lol haha. Han är verkligen bääääääst!!! :'DDDD Älskar honom så mycket lol!
Haha så roligt!!! Och att vara på samma flygplats samtidigt omgggggg!!! Måste leta reda på honom när han är hemma i Sverige haha, så roligt att han ska vara sommarpratare oxå, lääängtar asså!! :'D

Svar: I KNOW så grymt, det är inte långt kvar nu! Han får en alltid att skratta, skulle verkligen vilja stöta på honom på riktigt också, gärna med Marzia som är hur gullig som helst, älskar dem tillsammans!
Maja Kron

Ida - foto & häst
21 Juli, 2014 - 21:22 / BLOGG: http://prinsesc.blogg.se/

sv; jaaaa precis!! Ja Malix är de finaste som finns!! Ett av mina favorit IRL OTP tsm med Emdrew Stonefield (Emma Stone och Andrew Garfield hehe). True fangirl här haha, fangirlar allt, alla mina ship osvosv, min män osvosv hahah damp :'DDD

Kimmey ~ Kung varje dag
29 Juli, 2014 - 21:22 / BLOGG: http://bimbolie.blogg.se

Härlig bild!


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: