S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

“A great book should leave you with many experiences, and slightly exhausted at the end. You live several lives while reading.”

                
 
 Jag har inte känt mig sugen på att läsa på ett par månader, och jag har påbörjat böcker bara för att sluta läsa när jag kommit halvvägs, men idag vaknade mina känslor för läsning igen. Jag tog med mig "My Life After Now" till skolan för att försöka läsa några sidor under håltimmen, och det slutade med att jag läste ut den under en politik debatt i skolan (nej jag orkar inte bry mig om politik även om jag borde) 
 
Nu tittar jag på alla böcker i mina bokhyllor och vill läsa varenda en av dem om och om igen, och jag är hur glad som helst över detta. Jag älskar att läsa och mina böcker är en stor del av mig som jag inte vill leva utan, och för ett tag var jag rädd för att jag inte skulle känna såhär igen.
 
Så det är med lättnad jag stänger igen datorn och påbörjar "Om jag stannar" av Gayle Foreman, och för första gången på länge njuter av lite läsning på kvällen innan jag ska sova.  

Jenny
10 September, 2014 - 20:01 / BLOGG: http://jennykring.devote.se

fin bild :)

Svar: Tack :3
Maja Kron

FrökenTV, bloggen om tv och film
13 September, 2014 - 20:01 / BLOGG: http://efji.blogg.se/

hatar när man tappar läsningen.. Jag är också så just nu så vad kul att det går upp för dig :D

Svar: Åh, ja det är verkligen skönt att känna igen mig själv igen! Hoppas det blir bättre för dig snart också!
Maja Kron

Kajsa
14 September, 2014 - 20:01 / BLOGG: http://wanderlustes.blogg.se/

Åh va kul att du kommit igång med läsningen, jag har förtillfället tappat det - hoppas det kommer snart ;)

Svar: Ja, det är väldigt skönt vara som vanligt igen :3 ja det får vi hoppas!
Maja Kron


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: