S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

"You've changed, Bilbo Baggins. You're not the same Hobbit as the one who left the Shire..."

 
Idag är minsann en lyckans dag för en The Hobbit älskare som jag, för idag släpptes nämligen den förlängda versionen av The Hobbit: The Desolation of Smaug på DVD och Blu-ray (har dock funnits på iTunes i nån vecka). Den innehåller runt 25 minuter "bortklippta scener" och ca 9-10 timmar extramaterial, och jag har väntat på detta i nästan ett år nu, och jag har faktiskt lyckas hålla mig från att ens titta på "orginalfilmen" en andra gång sedan den kom på bio! Men äntligen är det dags, i helgen ska jag se den med ett par av mina vänner, och det kommer vara en av de bästa dagarna på länge! Hade tänkt vänta tills jul, men kunde inte hålla mig så har beställt min kopia från cdon, och enligt hemsidan ska det ta 1-3 dagar för den att levereras, och jag är hur excited som helst! 
 
Snart börjar det bli dags för min årliga omläsning av boken också, måste ju läsa den igen inför den sista filmen som kommer 10 december! 
 
Om ni förresten tänkt beställa filmen från cdon så är det här en kod som ger er gratis frakt (den finns också på cdons facebooksida), och den gäller fram till den 15 november!: xY2Lku8K 

Josefine ♔
04 November, 2014 - 16:06 / BLOGG: http://jlandgrens.se/

NÄMEN ÅÅÅ!! HERREGUDARS :D Älskar verkligen Hobbit :D

Sv: Haha jaa, men nu när jag väl vet vad jag ska köpa till vissa och dessutom har pengar så känner jag att det är lika bra ;) Brukar vara likadan normalt, brukar alltid stå typ dagen innan julafton :o Haha!

Catrine
07 November, 2014 - 16:06 / BLOGG: http://catrinelouise.blogg.se

va kul att det äntligen är dags :) kan förstå känslan när man väntat på något så länge! jag är inget hobbitfan själv men tror det är helt annat om man följt sagan om ringen :) ha nu en underbar helg! blir säkert kanon! kram


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: